Rozliczenie wniosku
w zakresie otrzymanego dofinansowania części kosztów
wynagrodzeń pracowników oraz należnych od nich składek na ubezpieczenia społeczne w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19
(art. 15 zzb, 15 zze, 15 zze2)
Zgodnie z umową Beneficjent zobowiązany jest do rozliczenia otrzymanego dofinansowania w terminie do 30 dni od zakończenia wypłaty dofinansowania wynagrodzeń pracowników.
Podstawowym dokumentem inicjującym proces rozliczenia jest:
1. Formularz rozliczeniowy do Umowy:
- https://pliki.praca.gov.pl/Tarcza_antykryzysowa/wspolne/Formularz_rozliczeniowy_do_art_15zzb_15zze_15zze2_21.07.2020.docx
- https://pliki.praca.gov.pl/Tarcza_antykryzysowa/wspolne/Formularz_rozliczeniowy_do_art_15zzb_15zze_15zze2_21.07.2020.pdf
2. dokumenty potwierdzające prawidłowość wykorzystania środków, tj.
- listy płac,
- kopie przelewów wynagrodzeń lub pisemne poświadczenia pracowników o przyjęciu wynagrodzenia (w przypadku wypłaty „do ręki").
Ponadto, w odniesieniu do dofinansowania części kosztów składek na ubezpieczenia społeczne:
- kopia potwierdzenia przelewu na rachunek ZUS.
- listy płac,
- kopie przelewów wynagrodzeń lub pisemne poświadczenia pracowników o przyjęciu wynagrodzenia (w przypadku wypłaty „do ręki").
Ponadto, w odniesieniu do dofinansowania części kosztów składek na ubezpieczenia społeczne:
- kopia potwierdzenia przelewu na rachunek ZUS.
3. dokument potwierdzający zatrudnienie pracowników, na których Beneficjent otrzymał dofinansowanie, tj. oświadczenie pracodawcy złożone według stanu na ostatni dzień okresu dofinansowania z wykazem pracowników oraz okresów zatrudnienia:
Tabelaryczny wykaz pracowników
Tabelaryczny wykaz pracowników