Rozliczenie wniosku COVID-19 - dofinansowanie wynagrodzeń pracowników

Print Drukuj


Rozliczenie wniosku

w zakresie otrzymanego dofinansowania części kosztów
wynagrodzeń pracowników oraz należnych od nich składek na ubezpieczenia społeczne w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19
(art. 15 zzb, 15 zze, 15 zze2)

 

Zgodnie z umową Beneficjent zobowiązany jest do rozliczenia otrzymanego dofinansowania w terminie do 30 dni od zakończenia wypłaty dofinansowania wynagrodzeń pracowników.
 
Podstawowym dokumentem inicjującym proces rozliczenia jest:
2. dokumenty potwierdzające prawidłowość wykorzystania środków, tj.

- listy płac,

- kopie przelewów wynagrodzeń lub pisemne poświadczenia pracowników o przyjęciu wynagrodzenia (w przypadku wypłaty „do ręki").

Ponadto, w odniesieniu do dofinansowania części kosztów składek na ubezpieczenia społeczne:

- kopia potwierdzenia przelewu na rachunek ZUS.
 
3. dokument potwierdzający zatrudnienie pracowników, na których Beneficjent otrzymał dofinansowanie, tj. oświadczenie  pracodawcy złożone według stanu na ostatni dzień okresu dofinansowania z wykazem pracowników oraz okresów zatrudnienia:

Tabelaryczny wykaz pracowników


 
Informacje o publikacji dokumentu