Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
- Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy Urzędu w godzinach pracy (7:30 - 15:30) do Kancelarii mieszczącej się w pokoju 415 przy ul. Budowlanych 59 w Tychach na następujących nośnikach danych:- Dyskietka 1,44 MB
- Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
- Płyta CD-RW
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes. Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF;
- XLS, CSV;
- TXT;
- GIF, TIF, BMP, JPG;
- PDF;
- Format skompresowany - ZIP.