Rozliczenie otrzymanego dofinansowania do wynagrodzeń pracowników - COVID-19
Rozliczenie wniosku
w zakresie otrzymanego dofinansowania części kosztów
wynagrodzeń pracowników oraz należnych od nich składek na ubezpieczenia społeczne w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19
(art. 15 zzb, 15 zze, 15 zze2)
Zgodnie z umową Beneficjent zobowiązany jest do rozliczenia otrzymanego dofinansowania w terminie do 30 dni od zakończenia wypłaty dofinansowania wynagrodzeń pracowników.Dokumentywymagane do rozliczenia otrzymanego dofinansowania:
1. Formularz rozliczeniowy do Umowy:
- Formularz w formacie .docx
- Formularz w formacie PDF
2. dokumenty potwierdzające prawidłowość wykorzystania środków, tj.
- listy płac,
- kopie przelewów wynagrodzeń lub pisemne poświadczenia pracowników o przyjęciu wynagrodzenia (w przypadku wypłaty „do ręki").
Ponadto, w odniesieniu do dofinansowania części kosztów składek na ubezpieczenia społeczne:
- kopia potwierdzenia przelewu na rachunek ZUS.
3. dokument potwierdzający zatrudnienie pracowników, na których Beneficjent otrzymał dofinansowanie, tj. oświadczenie pracodawcy złożone według stanu na ostatni dzień okresu dofinansowania z wykazem pracowników oraz okresów zatrudnienia:
Tabelaryczny wykaz pracowników